روزمرگی های مفید

مقالات مربوط به زندگی روزانه

روزمرگی های مفید

مقالات مربوط به زندگی روزانه

  • ۰
  • ۰

علت بازگشت من

سلام

من سال 95 وقتی که دانشجوی روابط عمومی بودم ، این بلاگ را راه انداختم اما از انجایی که تو حوزه روابط عمومی فعالیت نداشتم، دلیلی برای گذاشتن مطالب جدید تو این وبلاک نداشتم. اما الان من برگشتم و سعی دارم که علاوه بر مطالبی که فکر می کنم میتونه تاثیرگذار باشند، راجع به مطالب اجتماعی و روزمره هم صحبت کنم.

امیدوارم که این مطالب کمک کننده باشهsmiley

 

 

  • ۹۸/۰۷/۱۳
  • هدی انوشه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی